CxO

Imagine 185 CxO’s improving your Strategic Decision Making

Make the impossible, possible
CxO Magazine | Subscribe now
Home >  News >  Management >  Nieuwe CEO van KPMG in België
Send this article to a friend:
Send
Subscribe to our newsletter

Management

17 oktober 2016

Redactie CxO Magazine

Door Redactie CxO Magazine

Nieuwe CEO van KPMG in België

“Onze taak bestaat erin vertrouwen aan te reiken en verandering te bewerkstelligen” Koen Maerevoet, nieuwe CEO van KPMG in België: KPMG in België heeft zijn nieuwe CEO en Management Team voorgesteld. Koen Maerevoet, die zijn loopbaan bij KPMG in 1987 startte en die sinds 2011 Managing Partner van KPMG Belastingconsulenten en Juridische Adviseurs is, neemt als CEO de fakkel over van Patrick Simons die het KPMG-netwerk in België heeft geleid in de afgelopen 6,5 jaar.

Ondernemers vertrouwen aanreiken en verandering bewerkstelligen als kerntaak
“In essentie willen wij ondernemers het nodige vertrouwen aanreiken en hen helpen in het bewerkstelligen van verandering zodat zij hun objectieven kunnen bereiken in een steeds complexere en sneller veranderende omgeving,” zegt Koen Maerevoet. “Met de huidige complexe financiële, fiscale, juridische en andere regelgevingen en de enorme impact van technologische, economische en geopolitieke evoluties op businessmodellen zorgen wij er niet alleen voor dat ondernemers erop kunnen vertrouwen dat hun onderneming voor al deze aspecten conform de toepasselijke regels handelt, maar kunnen wij hen ook helpen om hun onderneming tijdig te wapenen voor en - waar nodig - aan te passen aan de nieuwe realiteiten van deze wereld. Het is ons doel om hen zodanig te helpen dat zij met het nodige vertrouwen kunnen focussen op de toekomst van hun bedrijf en op die manier bij te dragen aan waardencreatie.”

Menselijk contact met klanten staat centraal
“De wereld draait niet alleen rond kille cijfers,” aldus Koen Maerevoet. “Daarom willen wij onze multidisciplinaire aanpak op een zeer betrokken en menselijke manier blijven aanbieden bij onze cliënten. In onze visie moet technische expertise aangevuld worden met een goede menselijke interactie.  Onze mensen zetten zich met passie in om het verschil te maken voor hun cliënten. Daarom zien wij er nauw op toe dat bij elke cliënt de juiste teams op het juiste moment worden samengebracht. Ook dat menselijke element is immers een sleutel tot de best mogelijke samenwerking en succes”.