CxO

Imagine 185 CxO’s improving your Strategic Decision Making

Make the impossible, possible
CxO Magazine | Subscribe now

Latest news

31/10/2017 Belgische bedrijven moeten MVO-inhaalbeweging maken

Heel wat Belgische bedrijven moeten een tandje bijsteken inzake de rapportering over Corporate Responsibility of Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO). Dat blijkt uit een studie van KPMG. Hoewel ons land meegroeit met de wereldwijde tendens naar meer MVO-rapportering, slagen we er nog niet in de noodzakelijke inhaalbeweging te maken. Nochtans is voor veel bedrijven de rapportering over “niet-financiële gegevens” sinds dit jaar een wettelijke verplichting. Positief is dat Belgische ondernemingen hun acties meer en meer laten aansluiten bij de Sustainable Development Goals (SDG’s) van de Verenigde Naties, maar risicoanalyses over klimaatverandering en de rapportering over mensenrechten zijn duidelijk werkpunten.

Read on

24/08/2017 During Your Next Presentation, Use Your Hands to Project Confidence

When you’re in front of an audience, you want to project confidence. But when you’re nervous, your hands often flit about and fidget. Use one of these positions to keep your hands still. Practice in front of a mirror, then with friends, until it feels natural.

Read on

23/06/2017 VIB – 20e DAG VAN INKOOP EN LOGISTIEK

Op 11 mei vond de 20e Dag van Inkoop en Logistiek plaats in het Elisabeth Center Antwerp, georganiseerd door VIB- Vereniging voor Inkoop en Logistiek.

Read on

23/06/2017 De zeven dilemma’s bij dienend leiderschap

Van powermanagement naar dienend-management

Read on

6 maand gratis

6 maand gratis

Om het managementtijdschrift CxO magazine de volgende zes maanden kosteloos te ontvangen dien je slechts te voldoen aan de volgende twee criteria:

Neem deel aan onze mini enquête, deze duurt minder dan 5 minuten.
Geef ons drie personen op kader- of directieniveau die we met dit unieke aanbod ook een dienst kunnen bewijzen. (klanten, leveranciers, collega's, ...)

Subscribe to our newsletter

CxO Magazine Headlines

|25/04/2017|  Customers Expect You to Make Them Wildly Successful

What Belgian companies can learn from Netflix, Spotify and Salesforce? Discover it at the CxO Leadership Forum on 30 May in the Faculty Club in Leuven....

Read on

|06/02/2017|  Go for Customer Success or die

Fawlty Tower; a hotel where Customer Success wasn’t part of the script...

Read on

 

You can find our other media files here

CxO Europe Mission

Our mission is to share relevant and independent information with managers and entrepreneurs. CxO gives them a 360° view of their company. This helps decision makers to take better strategic decisions. Herefore we use a set of media (print, digital, online, congres) and more than 200 experts (Board of the Wise & Expert Groups). This practice based information is unique.


<november 2017>
madiwodovrzazo
303112345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930123
45678910

Advertisement