CxO

Imagine 185 CxO’s improving your Strategic Decision Making

Make the impossible, possible
CxO Magazine | Subscribe now

Latest news

25/04/2017 Customers Expect You to Make Them Wildly Successful

What Belgian companies can learn from Netflix, Spotify and Salesforce? Discover it at the CxO Leadership Forum on 30 May in the Faculty Club in Leuven.

Read on

11/04/2017 72 cases ingediend voor Cuckoo Awards

Maar liefst 72 cases doen op 11 mei een gooi naar een Cuckoo Award. Daarmee zijn de inschrijvingen afgesloten. Tijdig tickets bestellen om de uitreiking bij te wonen is de boodschap.

Read on

10/03/2017 Make Time for Strategic Thinking Every Day

If you believe that only senior executives need to think strategically, think again.

Read on

23/02/2017 Harvest Group luidt einde van de voicemail in

Het ervaren Belgische contact center Harvest in Antwerpen start met de verdeling van de gloednieuwe applicatie ALOA. Deze app verbindt innovatie en automatisering aan ‘live’ contact. Hiermee komt Harvest tegemoet aan de toenemende vraag van bedrijven om de communicatie met klanten verder te digitaliseren, zonder in te moeten boeten aan servicegerichtheid en persoonlijk contact.

Read on

6 maand gratis

6 maand gratis

Om het managementtijdschrift CxO magazine de volgende zes maanden kosteloos te ontvangen dien je slechts te voldoen aan de volgende twee criteria:

Neem deel aan onze mini enquête, deze duurt minder dan 5 minuten.
Geef ons drie personen op kader- of directieniveau die we met dit unieke aanbod ook een dienst kunnen bewijzen. (klanten, leveranciers, collega's, ...)

Subscribe to our newsletter

CxO Magazine Headlines

|25/04/2017|  Customers Expect You to Make Them Wildly Successful

What Belgian companies can learn from Netflix, Spotify and Salesforce? Discover it at the CxO Leadership Forum on 30 May in the Faculty Club in Leuven....

Read on

|06/02/2017|  Go for Customer Success or die

Fawlty Tower; a hotel where Customer Success wasn’t part of the script...

Read on

 


You can find our other media files here

CxO Europe Mission

Our mission is to share relevant and independent information with managers and entrepreneurs. CxO gives them a 360° view of their company. This helps decision makers to take better strategic decisions. Herefore we use a set of media (print, digital, online, congres) and more than 200 experts (Board of the Wise & Expert Groups). This practice based information is unique.


<mei 2017>
madiwodovrzazo
24252627282930
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930311234

Advertisement